اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اتحادیه هواداران سایبری سپاهان عاشقان سپاهان
عاشقان سپاهان
اخبار و مقالات و تحليلها درباره باشگاه سپاهان و ورزش استان اصفهان

 

 

 

 

 

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست 4 بر یک سپاهان مقابل الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانی آسیا گفت: باید قبول کنیم واقعیت فوتبال ما همین است و تیم‌های دیگر پیشرفت خوبی داشتند. دیدید که 2 نماینده فوتبال ایران در کشورمان شکست خوردند و ما هم در خاک عربستان بازی را به حریفمان واگذار کردیم.

وی افزود: فوتبال ایران ضعیف شده است. حریف‌های ما یک بازیکن را با قیمت 10 میلیون دلار که چیزی در حدود 50 میلیارد تومان پول ما است خریداری می‌کنند. این پول تقریبا معادل با کل بودجه چند باشگاه است که آنها صرف خرید یک بازیکن کرده‌اند.

خوروش در مورد اینکه آیا سپاهان هنوز شانسی برای صعود به مرحله بعد دارد اظهار داشت: ناامید نیستیم و با پیروزی مقابل الغرافه می‌توانیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم. هیچ دلیلی ندارد بازی‌ها را جدی نگیریم و در دو مسابقه آخر خیلی محکم به مصاف حریفان برویم.

سرپرست سپاهان در مورد 14 فروردین روز فینال جام حذفی و اینکه قرار شده بازی هفته سی و سوم این تیم در 30 فروردین برگزار شود اظهار داشت: این قول را به ما داده بودند که دو هفته آخر لیگ برتر را به صورت همزمان برگزار کنند. به نظر من می‌شد بازی‌های باشگاهی در هفته سی و سوم در تاریخ 30 فروردین برگزار شود. فینال جام حذفی را 20 اردیبهشت گذاشت و هفته سی و چهارم لیگ برتر را در تاریخ 15 اردیبهشت برگزار کرد.

وی تاکید کرد: اگر تصمیم اینگونه بوده است که هفته سی و سوم و سی و چهارم در تاریخ 15 و 20 اردیبهشت برگزار شود چرا فینال جام حذفی را در همان تاریخ 15 اردیبهشت برگزار نمی‌کنند تا هم ما و هم پرسپولیس زمان بیشتری برای استراحت داشته باشیم. فکر می‌کنم این موضوع به ضرر پرسپولیس هم باشد.

خوروش در پاسخ به این سوال که آیا برای زمان فینال جام حذفی از آنها نظری خواسته شده بود گفت: به هیچ وجه از ما نظر‌خواهی نشد.

سرپرست سپاهان در مورد مکان جام حذفی و اینکه قرار است 27 فروردین در جلسه‌ای با مسئولان پرسپولیس در این ارتباط نظر‌خواهی کنند گفت: تابع قانون هستیم و در جلسه نظرات خودمان را بیان می کنیم. اگر تعامل شد که مکان بازی مشخص می‌شود و در غیر این صورت هر تصمیمی که مسئولان بگیرند قبول می‌کنیم.

خوروش در مورد اینکه آیا به زمان برگزاری بازی‌ها اعتراض خواهند کرد اظهار داشت: هنوز دلیل اینکه چرا بازی را در روز 14 فروردین گذاشته‌اند نمی‌دانیم شاید دلیل قانع‌کننده‌ای وجود داشته که ما از آن اطلاعی نداریم و باید با مسئولان صحبت کنیم تا ببینیم دلیل آن ها چه بوده است.

خوروش در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معترض بودند که چرا حدود 20 روز در لیگ بازی ندارند و معتقد بودند این برنامه به نفع سپاهان است، گفت: پرسپولیسی‌ها به استراحت زیاد اعتراض دارند و ما به کمبود فاصله بازی‌ها معترض هستیم. به هر حال باید صحبت کنیم تا دلیل این برنامه را متوجه شویم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد